Γιατί κάθε ποιοτικό επαγγελματικό σαιτ δεν έχει πρόβλημα στα Google Core Updates

Τι συνέβη μετά την τελευταία ενημέρωση της Google (Google March update 2024);

Τον Μάρτιο του 2024, η Google κυκλοφόρησε μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις των βασικών αλγορίθμων της, δίνοντας τροφή στους ειδικούς για σκέψη. Αυτή η ενημέρωση διαφέρει από τις προηγούμενες, καθώς στοχεύει τα σαιτ χαμηλής ποιότητας, και το περιεχόμενο το οποίο έχει γραφτεί από τεχνητή νοημοσύνη με σκοπό να γεμίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης ως spam.

google-march-update-2024
Διαβάστε επίσης: Η υπερβολική εστίαση μας στην ατέλειωτη δημιουργία νέων συνδέσμων πιθανότατα είναι χάσιμο χρόνου

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα;

  1. Χτυπήθηκαν κυρίως ιστοσελίδες με χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο
  2. Μαζικό Google deindex
  3. Τα σαιτ που έμειναν φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη

Κάποιοι guru βιάστηκαν να δηλώσουν ότι η καινούρια ενημέρωση σημαίνει και αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού, ξεχνώντας ότι η Google δηλώνει εδώ και χρόνια ότι προσπαθεί να μειώσει το spam στα αποτελέσματα της.

Εμείς έχουμε συνηθίσει στα Google Search’s Core Updates τα τελευταία χρόνια τα οποία ναι μεν προκαλούν ανακατατάξεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, όμως αν δουλεύεις σωστά και μεθοδικά και συμμορφώνεσαι με τους κανόνες τα σαιτ σου δεν έχουν τέτοια προβλήματα.

6 συμβουλές για ποιοτικά σαιτ

  1.  Το κάθε σαιτ πρέπει να έχει σαφή σκοπό δημιουργίας.
  2. Στην σελίδα “Επικοινωνία” πρέπει να υπάρχουν ΠΛΉΡΗ στοιχεία υπευθύνου, όνομα, έδρα, τηλέφωνο και ώρες εργασίας εταιρείας + χάρτης google maps.
  3. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σχετικό με της λέξεις κλειδιά που στοχεύετε.
  4. Στην εμπειρία του χρήστη (user experience) πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος από τους σχεδιαστές του σαιτ. Ο κάθε επισκέπτης σας πρέπει εύκολα, γρήγορα και άνετα να μπορεί να βρει της πληροφορίες που ψάχνει.
  5. Δείξτε την αληθινή πλευρά της επιχείρησης στην καθημερινή της ζωή. Φωτογραφίες της διοίκησης, τον υπαλλήλων, τον χώρων εργασίας, της αποθήκης προϊόντων, του στόλου αυτοκινήτων και γενικά πράγματα τα οποία θα αυξήσουν την εμπιστοσύνη στους πελάτες σας πριν σας επισκεφτούν. Όταν η επιχείρηση σας έχει μέγεθος οφείλετε να το δείχνετε.
  6. Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό λογότυπο για την επιχείρηση σας με το οποίο οι πελάτες σας θα σας συνδέουν.

themelia-website

Χτίζοντας ένα σαιτ με σωστά θεμέλια από την αρχή

Όλα αυτά τα βήματα πρέπει να έχουν γίνει από την αρχή της δημιουργίας του σαιτ και στον χρόνο οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές να διορθώνουν τεχνικές λεπτομέρειες, να προσθέτουν καινούρια πράγματα και να βελτιώνουν το UX ώστε να αποτελεί απόλαυση η χρήση του. Έτσι κάνουν οι επιχειρήσεις οι οποίες είναι μεγάλες ή έχουν το όραμα να γίνουν μεγάλες και για πολλά χρόνια να κυριαρχούν στην αγορά.

Αν θέλετε και η δική σας ιστοσελίδα να “δείχνει” επαγγελματική και να νικά τους ανταγωνιστές της στείλτε μας ένα email επικοινωνίας να συζητήσουμε.

3 Comments

Γιάννης |

May 6, 202410:09 am

Όταν χτίζεις σε σωστές βάσεις, έχεις όραμα, σχέδιο που θέλεις να φτάσεις και οικονομική άνεση για να υποστηρίξεις το εγχείρημα + κατάλληλο προσωπικό η επιτυχία είναι εγγυημένη.

Μανώλης Καραγιάννης |

May 30, 202410:39 am

Πολύ καλό εργαλείο το SEO όμως πανάκριβο. 2000 ευρώ τον μήνα στον SEOτζή συν έξοδα για αγορά συνδέσμων + έξοδα για google ads. Και χωρίς εγγυήσεις. Ναι βλέπω κάθε μήνα στατιστικά, επισκέψεις και κίνηση όμως όλα αρχίζουν και τελειώνουν στο ταμείο. Αν έχει κέρδος συνεχίζουμε, αν έχω ζημιά πόσους μήνες νομίζεις ότι θα πληρώνω πριν χρεοκοπήσω;

Παναγιώτης Κοντογιάννης |

June 19, 20249:51 am

Μανώλη ένα δίκαιο το έχεις, ως επιχειρηματίας το πρώτο που σε ενδιαφέρει είναι η εταιρεία να είναι κερδοφόρα και για να είναι κερδοφόρα το SEO είναι ένας δρόμος που έχει αντέξει στον χρόνο και έχει αποδείξει ότι φέρνει κέρδος. Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα το συζητάμε κατ ιδίαν.

Drop Your Comment